fredag 24 augusti 2012

Första inlägget

Okej då ska jag efter två år försöka mig på det här med blogg igen och förhoppningsvis kommer jag att ha mer tid till detta denna gång. Det är inte bara bara att starta en blogg så där har jag märkt. Den ska utformas redigeras typsnitt ska väljas och om man nu som jag har beslutsångest "Allan" så tar det ungefär en månad innan de första bokstäverna kommer på plats. Men nu sitter jag här i min soffa i lilla Älmhult som vi precis har flyttat till och skriver några rader och det funkar riktigt bra. Har inte tryckt på publicera än så vi får se om allt som jag skriver kommer med eller om jag får börja om från början igen, det vet man ju aldrig. På grund av att nästintill alla mina saker är nedpackade i flytt lådor så får jag väl börja med att skriva lite om vad som har hänt under sommaren men det återkommer jag till senare.

Men det var allt för nu, några trevande steg och så får vi se vad som komma skall och vart detta slutar.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar